Oscalioo (2nd July 2010), the cake is a lie (1st July 2010)
Idag har vært en produktiv dag for Paul og meg!
Vi har endelig fått orden på Facebook integrasjonen i forumet som gjør det mulig å synkronisere facebook kontoen deres med Playstation Forum. Dette åpner for en del store forandringer.
HVIS du velger å koble disse to kontoene sammen så er det et par ting som vil bli forandret, men som kun vil være synlig hvis dere bruker Facebook en del.
Hvis du logger deg inn på Facebook for så og besøke Psforum skal du automatisk bli koblet til på forumet.
I tillegg vil du automatisk kunne kommentere på magasinet uten å logge deg inn og skulle du logge deg inn på magasinet vil du også logges inn her!
Du kan få beskjed om det er kommet oppdateringer i tråder du abonerer på. Det er en funksjon jeg bruker en del iallefall. Slik at jeg får beskjed om det skjer noe i trådene jeg intereserer meg for.
Det samme gjelder Private Meldinger(PM), du kan også få en beskjed der om du skulle få en privat melding.
Forsåvidt, melder du deg også på Bioshock 2 konkurransen om linker sammen kontoene.
Competitions
Vi kan ikke holde spillkonkurranser uten en skikkelig måte å holde styr på hvem som vinner og taper.
Derfor har vi installert en "Competitions and Ladders" plugin som gjør det mulig å holde konkurranser på en enkel måte, her på forumet.
Vi kommer til å holde så mange konkurranser som vi kan og hvis noen vil hjelpe oss med det, vil det være en ære.
Dere kan også bruke dette systemet fritt. Men det er et par begrensninger i effekt.
Vanlige medlemmer kan kun lage et lag, selv om de kan være medlem av flere. Dere kan i første omgang ikke lage turneringer. Det er det kun VIP medlemmene som kan(det kreves en engangsdonasjon for å bli VIP medlem). Når vi kan bekrefte at systemet virker helt som det skal vil vi derimot åpne for at alle kan lage turneringer!
http://tommyolsen.net <- Mine Spill
Oscalioo (2nd July 2010), the cake is a lie (1st July 2010)