Hei og velkommen til PSForum.
For å bli litt bedre kjent med hverandre nærmere enn bare et brukernavn og hvor i landet man bor synes vi i crewet at det hadde vært trivelig om alle medlemmene skrev ned litt om seg selv her. Følg gjerne malen (kopier den fra innlegget under og fyll ut) eller skriv kort om deg selv om du heller vil det. Å gjøre dette er naturligvis valgfritt og du fyller bare ut de punktene du selv ønsker. Legg gjerne til flere punkter om det er noe mer du vil fortelle.
Både nye og eksisterende brukere oppfordres til å fylle ut!
Code:
Jeg heter:, men blir ofte kalt:
Er: år gammel
Og er fra:
Der bor jeg sammen med:
Til daglig:
Interessene mine er:
På PSN er jeg kjent som:
For tiden spiller jeg: på en (TVen din)
Hovedsaklig fra denne plasseringen:
(Link til Mitt PS3 oppsett)
Favorittspillene mine gjennom tidene er:
Favorittsjangeren min er:
Det jeg gleder meg mest til i PS-verden er:
Jeg registrerte meg på PSForum fordi:
Jeg fant PSForum takket være:
Slik ser jeg ut på en god/dårlig/crazy dag:
Hvordan får jeg vist bildene fra PCen min her på forumet?
For å kunne dele bildene dine med oss på forumet må du først laste de opp på nettet. En side som tilbyr dette gratis og gjør det veldig enkelt er
LastOpp.no. Gå inn på siden, trykk på
Choose File, finn bildet på PCen din og trykk
LastOpp!. Hvis du kopierer den øverste linken vil bildet bli vist direkte i innlegget ditt. Kopierer du den nederste linken må medlemmer som vil se bildet ditt klikke på linken. Du kan evt skrive [img]linken til bildet ditt[/img] manuelt hvis du ønsker det.
Synes du bildet blir litt for stort kan du enten redigere størrelsen med et bilderedigeringsprogram (
Paint.net er gratis, enkelt i bruk og går kjempefort å laste ned) eller bruke en webbasert tjeneste som f. eks
Resize2Mail (OBS! Resize2Mail tillater ikke linking av bilder bruk derfor f. eks
LastOpp.no til å lagre bildene dine)
Hvordan gjør jeg lange linker mer ryddige?
For å slippe å bruke masse plass og å gjøre innlegget ditt mer ryddig kan du legge en såkalt [URL]-tag rundt linken din og legge til egen tekst. Istedet for en slik lang link:
http://psforum.no/showthread.php/16169-Introduser-deg-selv!?p=227220&viewfull=1#post227220
Kan du gjøre slik:
Introduser deg selv!
Dette gjøres ved å skrive:
[url=linken du vil forkorte]Din tekst[/ url] (husk å fjern mellomromet i den siste tag'en)
Hvordan får jeg strek gjennom teksten?
Dette oppnås ved å skrive [s] [/ s] (husk å fjern mellomromet i den siste tag'en) på hver sin side av teksten. F. eks:
Strek ut dette
Et tips: Hvis du lurer på hvordan noen har fått til en viss formatering i et innlegg så trykk på
Svar med sitat nederst i innlegget til den personen. Du vil da få se koden som er brukt.
Da gjenstår det bare for deg å fortelle litt om deg selv og ønsk gjerne nye medlemmer velkommen.