Vis avstemningsresultater: Hva synes du om Welcome Back Packen til Sony?

Stemmere
102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Fornøyd. Nedetiden var egentlig ingen big deal for meg

34 33,33%
  • Generelt ganske fornøyd

14 13,73%
  • Skuffa, hadde flesteparten/alle spillene

18 17,65%
  • Skuffa, spillene interesserer meg ikke

27 26,47%
  • Ble medlem for sent så jeg fikk ingenting :-(

4 3,92%
  • Hææ? Får vi gratis stuff?

5 4,90%
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 36
    Eier
    Ble medlem
    Mar 2009
    Bosatt
    Trondheim
    PSN
    LtdEdFred
    Nivå
    66
    Poeng
    9977
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Three Friends1 year registered5000 Experience PointsOverdriveTagger Second Class

Hva synes du om Welcome Back Packen til Sony?

Heisann.

Nå har vel de fleste fått snust litt på hva Sony tilbyr sine brukere i forbindelse med nedetiden og kanskje også gjort sine valg.

For å oppsummere er dette innholdet i Welcome Back Packen:

Fortell oss gjerne hvilke spill du valgte også.
    Sist endret av LtdEdFred : 7th June 2011 kl 23:47

Alright, so ya see a hot girl, and you're like "okay, I appreciate your exterior beauty, because you've definitely worked at it. With the clothing and the jewelry, and the makeup and stuff." But secretly, I'm just like "hey man, where is the chase, and how do I cut to it?

Eier
    Ble medlem
    Mar 2009
    Bosatt
    Trondheim
    PSN
    LtdEdFred
    Nivå
    66
    Poeng
    9977
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Three Friends1 year registered5000 Experience PointsOverdriveTagger Second Class
    Jeg stemte det første alternativet. Jeg er av den oppfatning at Sony egentlig ikke trengte å gi oss noen ting. At jeg da får to spill jeg har vurdert å kjøpe før gratis gjorde meg fint lite. Jeg hadde også eksamensperiode i omtrent hele nedetiden så jeg brukte ikke PS3en offline engang så lenge PSN var nede. Så jeg kan egentlig ikke si annet enn at jeg er ganske så fornøyd.

Alright, so ya see a hot girl, and you're like "okay, I appreciate your exterior beauty, because you've definitely worked at it. With the clothing and the jewelry, and the makeup and stuff." But secretly, I'm just like "hey man, where is the chase, and how do I cut to it?

1 av 1 medlemmer likte dette innlegget.

Eier
    Ble medlem
    Dec 2008
    Bosatt
    Tromsø
    PSN
    samdret
    Nivå
    41
    Poeng
    4319
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    1000 Experience PointsThree FriendsOverdriveVeteran
    Jeg er litt skuffa over kvaliteten på pakken. Sant, de trengte ikke gi oss noen ting, men når de bestemte seg for å gjøre det så burde det vært litt mer kvalitet over det.
    Vil du bli varslet (via e-post) når et spesielt spill blir billig (<200,-)?
    Vil du se en liste over spill som du kan sortere etter pris, lagerstatus og release dato m.m?

Da er Playr noe for deg!
    (Eksempel 1) (Eksempel 2)

Playr indekserer Play.com annenhver time og gir deg mulighet til å sette opp en liste over spill (watchlist) og varsler deg via e-post når et av dine spill a) blir billig b) kommer på lager c) nærmer seg release.

Vault Boy
    Ble medlem
    Dec 2008
    Bosatt
    Kristiansand
    PSN
    bjornar86
    Nivå
    33
    Poeng
    3021
    Ryktenivå
    4
    Achievements:
    1000 Experience PointsVeteran
    IM:
    Send en melding på MSN til Bjornar86
    Hadde det vært mer kvalitet over det, hadde sjansen vært større for at flere hadde hatt akkurat det spillet fra før og dermed ført til enda større misnøye.

Little Sister
    Ble medlem
    Sep 2008
    Bosatt
    Bergen
    PSN
    Ulfagrafr
    Nivå
    36
    Poeng
    3458
    Ryktenivå
    4
    Achievements:
    1000 Experience PointsVeteran
    Jeg var på ferie pluss eksamensperiode og jobb som ventet da jeg returnerte så det eneste jeg spilte under nedetiden var det nylig anskaffede L.A Noire, og det er jo som kjent offlinespill, så nedetiden gjorde meg ingenting. Jeg hadde tenkt å kjøpe Wipeout så å få det gratis var jo kjekt, ellers stod valget mellom Dead Nation og Ratchet and Clank siden det var de to spillene jeg ikke hadde. Gikk for Dead Nation.

Kompensasjon for tapt PSN+ tid (for eksisterende kunder) var vel det eneste de trengte å gi oss, så mtp at jeg var heldig som ikke hadde tre av spillene så er jeg ganske fornøyd

Sackboy
    Ble medlem
    Jun 2010
    Bosatt
    Fon, Re, Vestfold
    PSN
    Janickbananick
    Nivå
    20
    Poeng
    1372
    Ryktenivå
    0
    Achievements:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    Fikk 2 spill jeg ikke hadde fra før så var igrunn fornøyd =)

Blei Ratchet and Clank og Dead Nation siden jeg har de 3 andre fra før.

- Mitsubishi Galant 2.0 16v GLXi Stv 03'
    - Mitsubishi Galant 2.0 16v GLXi Stv 99'
    x Mitsubishi Galant 2.5 24v V6 GLS Stv 97'
    x Audi 80 Sedan 2.0 8v 93'
    x Audi 100 2.3E 10v Sedan 93'
    x Toyota Corolla 1.6 16v AE92 Kombi 88'
    x Volvo 850 2.5 10v Stv 94'
    x Mazda 323 1.5 Lx 8v 84'
    x Mazda 323 1.5 Lx 8v 85'

Eier
    Ble medlem
    Jan 2008
    Bosatt
    Eidsvoll
    PSN
    saxinftw
    Nivå
    45
    Poeng
    5077
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Three FriendsRecommendation Second ClassVeteranOverdrive5000 Experience Points
    Tja... hva skal man si? Som Bjornar86 nevner så er det jo større sjanse for at folk har de mest populære spillene og dermed kanskje blir litt skuffet. Det beste hadde kanskje vært to VALGFRIE spill! Tvilsomt at dette hadde skjedd, men veldig allright om det skulle ha vært tilfelle!
    TV: TOSHIBA REGZA 42" LCD-TV 42X3000PG. PS3: PS3 40GB [500GB]. Lyd: Logitech Z-5500.
    Spill: Uncharted: Drake's Fortune, Call of Duty 4: Modern Warfare, SingStar, Grand Theft Auto: IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots [LE], Buzz! Quiz TV, LittleBIGPlanet, WipeOutHD, Tekken5, Killzone2, Uncharted 2: Among Thieves, Tekken6, Gran Turismo 5, Killzone3, Uncharted 3: Drake's Deception, NHL 2012, Deus Ex: Human Revolution, MGS HD Collection.

Hwoarang
    Ble medlem
    Nov 2007
    Bosatt
    z
    PSN
    Bubano
    Nivå
    72
    Poeng
    12195
    Ryktenivå
    7
    Achievements:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsOverdrive
    Utvalget var for snevert, men greit nok at de gir oss fortjent kompensasjon. Laster ned Killzone greia til batterislukeren, så kanskje blir jeg fornøyd?

Da?

Eier
    Ble medlem
    Jan 2008
    Bosatt
    Eidsvoll
    PSN
    saxinftw
    Nivå
    45
    Poeng
    5077
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Three FriendsRecommendation Second ClassVeteranOverdrive5000 Experience Points
    Det er jo lov å håpe! Jeg er ikke spesielt imponert over spillene til PS3 selv. Skulle gjerne sett noen litt mer spenstig spill
    TV: TOSHIBA REGZA 42" LCD-TV 42X3000PG. PS3: PS3 40GB [500GB]. Lyd: Logitech Z-5500.
    Spill: Uncharted: Drake's Fortune, Call of Duty 4: Modern Warfare, SingStar, Grand Theft Auto: IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots [LE], Buzz! Quiz TV, LittleBIGPlanet, WipeOutHD, Tekken5, Killzone2, Uncharted 2: Among Thieves, Tekken6, Gran Turismo 5, Killzone3, Uncharted 3: Drake's Deception, NHL 2012, Deus Ex: Human Revolution, MGS HD Collection.

Sackboy
    Ble medlem
    Jun 2011
    Bosatt
    Oslo
    Nivå
    1
    Poeng
    52
    Ryktenivå
    0
    Jeg er veldig skuffet. Det sto at man kunne laste ned 2 spill, men jeg fikk kun laste ned 1 spill. Veldig skuffende

Sackboy
    Ble medlem
    May 2011
    Bosatt
    Oslo
    PSN
    CESA_85
    Nivå
    15
    Poeng
    889
    Ryktenivå
    0
    Achievements:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    IM:
    Send en melding på MSN til Cesa_85 Send en melding via Skype™ to Cesa_85
    Sitat Opprinnelig skrevet av Victorize Vis innlegg
    Jeg er veldig skuffet. Det sto at man kunne laste ned 2 spill, men jeg fikk kun laste ned 1 spill. Veldig skuffende
    http://psforum.no/showthread.php/16801-welcome-back

Var litt skuffet over utvalget av spill, men det er bedre enn ingenting

Hwoarang
    Ble medlem
    Nov 2007
    Bosatt
    z
    PSN
    Bubano
    Nivå
    72
    Poeng
    12195
    Ryktenivå
    7
    Achievements:
    Ok, psp suger så inni helv... So waste of time for me. Dead nation sugde også balle. Så utifra det, totalt missfornøyd.
    Men jeg hadde aldri spilt inFamous, så det er en positiv opplevelse for meg. Totalt sett fornøyd, men om jeg hadde jeg hatt det fra før, så hadde jeg tatt en laaang ps3 pause. Kanskje gått over til wii u??

Da?

0 av 1 medlemmer likte dette innlegget.

Little Sister
    Ble medlem
    Jan 2010
    Bosatt
    Sarpsborg
    PSN
    LillePingPong
    Nivå
    29
    Poeng
    2379
    Ryktenivå
    3
    Achievements:
    1000 Experience Points1 year registered
    IM:
    Send en melding på MSN til LillePingPong
    Burde vi egnetlig få noe i det hele tatt?

Men alt i alt var det hyggelig at vi fikk noe. Jeg hadde i hvertfall ikke forventet det.
    Må faktisk si at nedetiden ikke var noe problem for meg.
    Jobb og skole holdt meg unna Ps3'n, så det tok faktiskt litt tid før jeg fikk vite at det var nede i det hele tatt.
    Når det kommer til å legge inn kreditt info, tror jeg at jeg lar være.
    Har aldri kjøpt noe fra PSN, og tror nok jeg aldri skal heller.. Med mindre det kommer noe til Battlefield 3 som man kan kjøpe på PSN da.
    Sist endret av LillePingPong : 9th June 2011 kl 11:30

1 av 2 medlemmer likte dette innlegget.

Eier
    Ble medlem
    Mar 2009
    Bosatt
    Trondheim
    PSN
    LtdEdFred
    Nivå
    66
    Poeng
    9977
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Sitat Opprinnelig skrevet av Victorize Vis innlegg
    Heisann og velkommen til forumet. Selv om Cesa linket til tråden med svaret er det ikke sikkert du skjønte hva han mente. Om du går inn i storen og klikker på welcome back packen og ikke laster ned begge spillene samtidig vil det forsvinne. Gjør følgende for å hente det frem igjen:

Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do?
    A: If you navigate away from the Welcome Back section of the store without choosing your free games or exit the store completely you may need to follow the below in order to choose and download your free games.
    On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB
    Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List
    Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed
    Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”

You will be taken to the store to choose your remaining free games.

Eier
    Ble medlem
    Nov 2007
    Bosatt
    Stabekk
    PSN
    Oscalioo
    Nivå
    84
    Poeng
    17563
    Ryktenivå
    8
    Achievements:
    Three FriendsRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class10000 Experience Points
    Premier:
    Master TaggerActivity Award
    IM:
    Send en melding på MSN til Oscalioo
    Jeg er en blanding.
    Forventet ikke å måtte få noe av Sony, siden det tross alt er gratis. Og jeg samtidig har et liv så jeg kunne gjøre andre ting i nede perioden(spille SP feks )
    Samtidig er jeg ikke kjempeimponert over utvalget, men samtidig kan jeg ikke klage siden jeg ikke forventet noe spes. Så er egentliug fornøyd når jeg tenker meg om

O P P S E T T | T W I T T E R | H J E M M E S I D E | V I M E O

5 European cups and 18 leagues, That's what we call history

Hwoarang
    Ble medlem
    Nov 2007
    Bosatt
    z
    PSN
    Bubano
    Nivå
    72
    Poeng
    12195
    Ryktenivå
    7
    Achievements:
    Sitat Opprinnelig skrevet av LillePingPong Vis innlegg
    Burde vi egnetlig få noe i det hele tatt?
    Vet du hva? JA!

Vet ikke om du så på alternativene, når du vurderte å kjøpe spill konsoll? Men husker en av årsakene til at jeg valgte denne, var GRATIS PSN. Sony har også rotet med sikkerheten tilknyttet dette systemet.

Da?

Eier
    Ble medlem
    Nov 2007
    Bosatt
    Stabekk
    PSN
    Oscalioo
    Nivå
    84
    Poeng
    17563
    Ryktenivå
    8
    Achievements:
    Three FriendsRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class10000 Experience Points
    Premier:
    Master TaggerActivity Award
    IM:
    Send en melding på MSN til Oscalioo
    Der er du inne på noe jeg lurer på.
    Når man prater om disse spillene som en erstatning. Mener dere:
    1. Erstatning for at PSN var nede og at dere ikke fikk brukt onlinetjenesten?
    2. Erstatning for innbrudd hos Sony og det at personopplysninger ble gjort tilgjengelige.

For min personlige mening er jo at disse spillene bare kan kobles med onlinetjenesten.
    Det faktum at brukerinfo kan ha kommet på avveie er jo mye verre, og kan jo ikke bøtes på med to gratisspill.
    Det er ihvertfall min mening

O P P S E T T | T W I T T E R | H J E M M E S I D E | V I M E O

5 European cups and 18 leagues, That's what we call history

Eier
    Ble medlem
    Jan 2008
    Bosatt
    Billingstad
    PSN
    Thelle
    Nivå
    65
    Poeng
    9450
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Three FriendsRecommendation Second ClassTagger Second Class5000 Experience PointsOverdrive
    Jeg synes det er helt ok, at vi får noe igjen. Jeg hadde ikke 3 av de 5 spillene de tilbyr til PS3, og 2 av de 4 spillene til PSP. Det er værre for meg at personopplysninger er på avveie enn at PSN var nede. Men jeg har jo XBOX 360, så spilte uansett bare online der istede.

Spillene er jo igrunn gode kvalitets spill, dette er spill som hver for seg har solgt ganske godt. Litt kjedelig at de som hadde PSN+ fra dag 1 kun får tilbudt 4 spill, da LBP var med i åpningspakken til PSN+. Og det skal jo litt til for at det normale bruker av en PS3 konsoll har ALLE 5 (4) spillene. Og disse spillene burde jo gi litt glede til den jevne bruker.

Jeg var raskt ute å sperret kortet mitt, før "rushet". Bankens sperretjeneste hadde ikke hørt om dette før, så jeg måtte forklare ganske inngående før de kunne sperre kortet mitt. Og så fikk jeg en telefon fra sperretjenesten 2 dager senere. Da hadde de mottatt en del telefoner om sperring av kort pga PSN. Og de ville vite litt mer om "hvem, hva, hvor". Men da hadde ikke jeg så mye informasjon selv.

Men det er uansett greit at de gir noe tilbake til brukerene.

Når det kommer til det å "stole på Sony" igjen, så vil jeg legge inn kortinfoen min igjen. Jeg orker ikke drive med "spendON-kort" osv. Da sitter man alltid igjen med 1,- man ikke får brukt til noe. Jeg stoler mindre på MS og Nintendo, der kjøper jeg online poeng/penger over disk. Så når lønna kommer inn, så skal jeg handle meg noen DLC'er med mitt VISA kort via PSS

-Thelle-
    Sist endret av Thelle : 9th June 2011 kl 08:19

Here I am now, entertain me!
    | Spill og utsyr | Mitt oppsett |
    Call me Mr. Flintstone, and I will make your bed rock!

Eier
    Ble medlem
    Mar 2009
    Bosatt
    Trondheim
    PSN
    LtdEdFred
    Nivå
    66
    Poeng
    9977
    Ryktenivå
    10
    Achievements:
    Jeg beklager virkelig offtopic, men jeg måtte bare:

Sitat Opprinnelig skrevet av Oscalioo Vis innlegg
    Jeg er en blanding.
    Visste det var noe muffens med deg

Sackboy
    Ble medlem
    Dec 2010
    Bosatt
    Elverum
    PSN
    mort1erkul
    Nivå
    13
    Poeng
    672
    Ryktenivå
    0
    Achievements:
    3 months registered500 Experience Points
    fikk ingen jeg, de ble borte ...

Lignende tråder

1. welcome back
    By ahal1212 in forum HJELP [Spørsmål & Svar]
    Svar: 26
    Siste innlegg: 19th June 2011, 16:09
  2. Klarer ikke å få kjøpt Map packen
    By DJdonkeykong in forum Spilldiskusjon
    Svar: 1
    Siste innlegg: 28th March 2009, 15:34
  3. Finnes det noen måte og fjerne map packen?
    By VinterStorm in forum Spilldiskusjon
    Svar: 6
    Siste innlegg: 21st February 2009, 15:08
  4. Duke is back!
    By Corner in forum Spilldiskusjon
    Svar: 3
    Siste innlegg: 19th December 2007, 22:01

Regler for innlegg

• Du kan ikke lage nye tråder
  • Du kan ikke skrive nye innlegg
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine